Handikappad.

Hej, jag känner mej så sjukt handikappad utan min mobil! Ja måste fråga folk vad klockan e å måste fråga andra om ja får ringa från deras telefoner om ja behöver få tag i nån.. D: Ja vill ha tbx min mobil! :( Är mest ledsen över alla bilder å videosar ja hade där. Bilder på mimmi å bimbo, på linn å jesper å emilia. Å videosar på hundvalparna m.m... Allt va ju där hade inte lagt över de t datan... :(
Men ja ringde iaf comviq idag å har fixat så att ja kanske får tbx samma nummer. Dom skulle skicka hem nåt brev t mej som ja skulle fylla i å få om ungefår 3 arbetsdagar. Sen skulle ja skicka tbx de å om de e rätt ifyllt så får ja ett nytt simkort me samma nummer på efter 3 arbets dagar igen. Så ja räknar me att de kan ta typ två veckor.. :(
Idag har ja inte gjort så mkt mer än att varit i skolan å ringt comviq. Jo ja åt nyss mat men de räknas väl inte. :) heh..
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D

jag har nu startat en till tävling där du kan vinna ett smycke, det är bara att anmäla dig på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-smycke.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback