Tillbax till söndag igen.

Idag har bara varit slapp dag, men de e ju söndag så de e inte så konstigt? Söndagar e alltid så tråkiga.. Ska grilla med mamma nu. :) De enda som är planerat idag e en dusch!  Men den får bli av ikv, skönare att duscha på kvällen enligt mej. 
Btw, jag har fått ännu ett presentkort på 50 kr helt gratis från http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418714 . De skickas till mej nu så ja får hem de i veckan, de e ju en skit bra sida. Bli medlem du med, gå in via min värvnings länk (den som står i dehär inlägget) å bli medlem där. Då får jag 200 poäng för att ha värvat dej och du får hela 1000 poäng!! Det är verkligen värt det, jag har fått 100 kr helt gratis nu. :)

Nog om det, nu ska ja ut å käka, hadet. :)
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback