Jippie!!

Äntligen har ja fått tbx mitt nr!! :D De kom i brevlådan idag! Jag svarade asså rätt på alla frågor. Toppen! Å nu börjar ja använda min nya mobil,å pappa fyllde just på den så ja kan smsa å ringa igen. Känns som en evighet sen! Åh dehär va skönt, ja har saknat att kunna få tag på folk! xD Nu e de bara alla kontakter som saknas... :/
Idag har ja varit i skolan (halva dagen för min magkatarr å m-värk tog över) å sen setat ute i de sköna vädret me mamma å sen fixat me mobilen (! :D)... Nu ska ja som vanligt kolla lite tv sen sova.
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-smycke-2.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback