Betyg i bild.

Idag har ja fått betyg i den andra bilden, de blev vg. Så nu har ja två vg, i bild kurserna. :) Va så nära att ja fick mvg idag men hade ritat för dåligt på den jävla sko bilden.. Usch nu hatar ja att rita skor.. :( Menmen, vg e ju ett bra betyg oxå. De blir nog dom enda vg:na ja får e ja nästan helt säker på.. Resten blir ig-g. :S
Va hos familje läkarn idag, fick veta att min "magkatarr" troligtvis inte e magkatarr. Men nu måste ja ta prover för att få se va de e, han trodde de kunde vara nåt me gallan eller nå i bröstkorgen. Jag vill inte!! Är ju så sjukt rädd för sprutor så ja svimmade nästan när ja satt å prata me honom idag bara för att han nämnde att ja måste ta prover. Jag e livrädd hur fan ska ja klara de? Mår så dåligt nu, önskar ja aldrig gick t doktorn idag. Ja kunde väl gått runt å ha ont ist å få tro att de e magkatarr?! De kan väl inte va nå annat "farligt" så vrf kan ja inte få skippa prover å ha ont ist? De e ju jag som får ont å mår dåligt ingen annan, så de drabbar bara mej. Asså gud ja kan inte sluta tänka på hur livrädd ja e för sprutan! Måste ta proverna denna lr nästa vecka, ja vill inte! Måste kolla om nån kompis (som ja känner mej jävligt trygg med å litar på) vill följa med då å hålla min hand.. :( Tänk att ja tkr att de gör sååå mkt ondare å e läskigare att ta sprutor än att tatuera sej å pierca sej.. :( Ja klarar de bara inte.

Nå tips på hur ja ska kunna lugna mej lite å klara av de bättre??
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback