Blåst!

De blåser så man nästan inte kan stå still ute utn att blåsa iväg!
Idag på första lektion fick vi se bilder på oss när vi jobba på västerås barnfestival, å ja såg hemsk ut! Hade ju inte fixat mej för fem öre. Såg typ ut som en... aa.. ne ja vet inte vad. Men iaf, vår lärare hade tagit jätte många kort så alla va med på bild. x)
På fsk:n (förskola, skola, fritidshem) så skulle vi till skolmuseet. De va väl sådär, har varit där me skolan när ja va liten så ja hade redan vart där å hört endel.. Vi fick sitta i skol bänkar som fanns förr i tiden å så berättade en lärare om hur de va förr i skolan å vad som hände m.m.. När vi skulle gå där ifrån så börja de SPÖ regna så vi skyndade oss. De tog bara drygt 5 min att gå t skolan men ändå va vi så blöta så de nästan rann från oss! Sen fick ja veta att min sista lektion slutade förra lektionen så ja gick t skolan i onödan.. Men när ja ändå va där så satte ja mej å målade klart min sista bild. :) ja slutade egentligen halv tre men stannade kvar t halv fem. D: Märkte inte att tiden drog iväg så! xD Men nu e ja iaf helt helt klar me bild kurserna. :)
När ja kom hem så höll mamma på att bygga ihop min nya byrå så ja hjälpte t me de då. Nu e den helt klar! :D Ska bah få ut sekretären ur mitt rum.. Gjorde illa lång fingret så har fortf ont. Mindre kul de.. :(
Nu sitter ja me tortellini å ska börja käka. :) Aldrig smakat de, aldrig funnits gluten fria! :o
Nu smaka ja en, asså dom va ju helt oej men inte nåt av de godaste ja käkat! Men går att äta.. Nu ska ja iaf äta.
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellan



Hej! Har en tävling i min blogg just nu där du kan vinna ett fint armband

Har du turen på din sida? Var med och tävla vettja

http://ellybell.blogg.se/2011/may/tavling-armband.html

Lycka till!

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-smycke-5.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback