Torsdag 31/3

Gör ett nytt inlägg å skriver om vad ja gjort idag. :) Ville inte skriva de i samma, han är värd ett eget.
Iaf så har ja först varit i skolan idag sen så har jag praktiserat so vanligt. Efter det så drog ja me Liam till moster. Träffade min kusin för första gången idag!! :D Han e fyra dygn nu. Så sjukt söt! ^^ Ja bar honom i min famn å han va så gosig, ville inte lämna honom! Han har mkt å mörkt hår oxå btw! (A) Jesper heter han. :) Efer de har ja bara haft magkatarr å kollat tv... xD 
Nattinatti Puss'N.


Stolt kusin! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Frakten ligger på 65 kr , :)

Postat av: Anonym

den svarta på tredje bilden & den fjärde på första bilden! :) maila mig , [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback