Om du bara visste...

Har inte varit såhär ledsen på ett bra tag. Det blev för mycket för mig nu, hur ska jag ta det? Vet inte hur mkt mer skit jag orkar ta nu. Kan inte skriva vad det handlar om.
Jag ska sluta säga förlåt och ångra mej när det inte ens är jag som har gjort fel. Jag får ju bara en massa skit för det, nu pallar jag fan inte mer.
Jag hatar dig så sjukt mycket för allt du har gjort. Men kan inte sluta älska den du var. Vill att du ska bli den människan du var när jag lärde känna dig, du har blivit så jävla kaxig och du sviker och ljuger om allt. Känner dig inte längre. Från och med idag så är du mindre än ett sandkorn i öknen för mig.

Jag har blivit sjuk, hade feber i morse å e förkyld å skit... De e inte kul, spec inte när man har praktik som man tkr om! Har knappt kunnat sova nå inatt... Mår piss för tillfället. De e säkert as tråkigt att läsa sånt här skit om hur ja mår å så men ja har aldrig sagt att nån måste läsa't. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback