Äntligen fredag.

Tro det eller ej men jag å emelie satt kvar i skolan i nästan en timme efter vi slutat!! :o Haha, va hade bild som sista lektion å det var en rolig uppgift. Så ingen av oss ville gå. xD Vi målade typ olika färger på en blomma med massa rutor på som vi hade ritat innan. Vi fick tre färger som vi skulle blanda å få massa färger av, vi valde vit, röd och grön. Den blev inte klar än, men vi har ju bild på måndag oxå. :)
Å idag var några som går i parkour på våran skola å "uppträdde", de va ganska kul att kolla på. :) (blev lite sen till svenskan eftersom jag ville se på. Men de e sånt man får tåla.)

Nu sitter jag här och käkar mini tomater (tröttnar aldrig på dom) å börjar bli trött..
Har inte hänt så mkt mer idag. Nu ska ja kolla tv å slappa med mina mini tomater! :)
Nattinatti.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback