Färgar lite hår..

Mamma håller på att tonar håret så då tog ja lite av henne å hade i i en slinga på mitt hår. Måste ju se om toning funkar på mitt hår, brukar inte göra de när ja har färgat de tidigare... ^^ hoppas de blir skillnad! Men inte för mkt så de blir fult me en cp konstig halv slinga. xD Så nu har ja toning i en slinga, palla mej typ? xD Ja satte en plast påse över för att de inte skulle kma på mina kläder. (A) Hahah så nu har ja lite hår i en slinga i en plastpåse. Skit fint, kanske ska skapa ett nytt mode, lr va tkr ni? ;P
Musiken står på oxå som vanligt, hittade min gamla rosa mp3 me as gammal musik på typ... Vissa låtar e sjukt dåliga nu... xD Men vissa ger minnen! :( Ja hade helt okej musik smak förut men lite väl mkt typ hemma rapp å smurfröster? D:

16.20 ska ja skölja ur färgen ur håret, ni får hare bäst!
Puss'N.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback