Utslagen.

Hejhej, har nys tagit värktablett så börjar bli ganksa utslagen. Har så sjukt ont för mensvärken! :( Plus att ja vakna av världens magkatarr.. Å när den äntlien börja gå över så kom världens jävla m-värk ist.. Så drf ja tog en värktablett. Å ja blir ganska slut å trött av den, så efter ja skrivit dehär inlägget stänger ja av datan å lägger mej å vilar.. Ja vaknade tidigt å tänkte gå t skolan men sen kom ju magkatarren å mensvärken så blev hemma idag. :/
Jag saknar verkligen min telefon! Å allt ja hade på den.. Men snut mesarna la ner anmälan så dom skiter i de! Hur fan tänker dom? Jag har ju tagit reda på vem en av killarna e som stal min mobil!! :( Hänger ut honom här nu å så kan ni väl kommentera om ni känner igen han? Han heter Kalle Engblom på facebook å han rappar, hans "artist namn"/ han kallade sej för Ad-lib.. Och han har nyligen setat inne på kåken. Han bodde på Haga i västerås förut men tror att han har flyttat till Sthlm nu efter han satt inne. Fan är flintskallig oxå och brukar åka in till Västerås ganska ofta. Så känner ni/nån av er igen honom får ni gärna säga till mej. Min msn e [email protected]. Hatar den här killen och hans kompis (vet inte så mkt om hans kompis).. Men hoppas nån av er känner igen han, annars får ja lov att hitta info sj. :)
Idag ska ja inte gö så mkt, mest bara ligga inne i sängen å kolla tv. Kanske sova lite oxå. Eller om ja orkar så kanske ja sitter ute lite så ja får frisk luft.. :) Nej nu somnar ja snart, hehe, hoppas ni har de bra!
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback