God natt!

Hejhej bloggen, snart tar batteriet slut i denna datorn så ja skriver lite kort. Har som sagt grillat idag, å de va gott. Vi grilla nån marinerad fläskfile å strips t de! :) Sen satt ja å mamma ute å fikade lite. Sen har ja nog bara duschat å kollat på bigbrother. Mitt hår e fortf blött å ja duscha för typ två och en halv timme sen. Kan slå vad om att ja vaknar imorrn å mitt hår e fortf blött, så brukar de va. Enda sen sista gången ja blondera de så har de tagit sjuuukt lång tid för de att torka efer ja duschat! :o Venne vrf, men mitt hår e fuktigt efter en hel natt iaf, inte så kul. För ja kan inte borsta mitt hår när de e blött för de e som tuggummi då.. Måste ta mej tid att dra t nån hårfrissa å kolla om dom kan göra nåt åt mitt hår, så de får bättre kvallite typ..
Men nu ska ja sova. :) Nattinatti.
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback