Ajajaj..

Idag har jag varit hos tandregleringen å spänt min tandställning. Det gjorde inte nå spec ont, har inte haft nå ont under dagen men nu börjar det kma. Å de gör ont nu, spänner as mkt. Kan inte tugga alls för de e så ömt. :( En bra metod ifall man vill banta. ;)
Sen käka ja en snabbis på Choice med mamma för ja missade lunchen i skolan.. :) Tog en maträtt som de stod stark på, men glömde att de va stark när ja skulle ta första tuggan så ja tog en stor tugga. Gissa om ja brände upp? De sved å brände så ja trodde nästan att ja skulle dö! De gjorde seriöst ont i halsen.. :( Å gubben som satt vid bordet bredvid (ingen vi kände) såg att de va starkt för ja satt å snyfta för de blir ju så när de e så starkt.. xD Så han bah fråga om ja ville smaka hans öl för att kyla ner tungan för han visste hur starkt de va! xD De va lite gulligt gjort av han tyckte jag. ^^ Men ja tacka nej t de, kände ju inte honom. :/ En halvtimme senare hade tungan slutat bränna.
Sen gick jag på sista lektionen i skolan idag. När ja kom hem så hjälpte mamma mej att städa å plocka ur sekretären, fast de ligger så mkt i den så vi tog en fikapaus me grannen efter ett tag. ^^ Sen plocka ja blommor med hennes barn, som tyckte de va kul. ^^
Nu ska ja ta värktablett å hoppas på att kunna sova inatt. :/
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-smycke-4.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback