Äntligen klar!

Hej! Jag har äntligen skrivit klart om eu, samhälls uppgiften! Skrev två hela sidor. D: Sen imorrn när ja lämnar in den får ja säkert höra att ja missuppfattat uppgiften lr att ja gjort helt fel å får gö om allt! Skulle fan inte förvåna mej för ja fatta typ inte ett skit! :o Men hoppas de duger ändå, ja försökte ju å ansträngde mej ju iaf.. :) Åh just nu så värker de så sjuuukt mkt i min mage, känns som nån sticker en kniv i magen på mej å vrider om!! :( Å så mår ja illa å har ont högre upp i magen för magkatarren.. :( Aja nu slipper ja iaf känna mej stressad för den där sketna samhälls uppgiften! Den e ju äntligen klar. :) Även om den nu e fel gjors... (A) Men nu ska ja lägga mej. :/ Å kolla desperate housewifes snart! :) De va ett tag sen. :P
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Neow.. | Pappas lilla flicka

Hey!



tävlingen är nu avslutad! :D

Vann du, så grattis :D

Vann du inte så kommer det snart dyka upp en annan tävling! :D



Tack för att du medverkade och hoppas du väljer att göra det i framtida tävlingar då det är större chans att vinna hos mig än hos dom andra för jag drar två vinnare :D



Puss och kram! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback