Bildbomb igen!

Har ju inte lagt ut så mkt bilder på senaste tiden så nu kmr några... Min mobil e så krånglig å hackar upp allt när ja ska ladda upp bilder så de blir inte så jätte ofta



Första gången ja målat fransk manikyr själv, lite olika långa naglag men ser ändå okej ut. :)


Nån bild ja tog när ja plattade håret tror ja, ser ju rakt ut. :)


Osminkad bild! Den bjuder ja på.


Pappa har fått en ny firmabil att köra med! :)


Jag får fan psykbryt på mitt hår! Seriöst kolla bara, mitt uttersta hår e ganska rakt å sen de under e fan total vågigt. xD


Hej, har inget att skriva om denna bilden. xD


Bion me mamma förra lördagen! :D


Mupp?


Börjar få lite halv långt hår äntligen. :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback