Trött

Skolan idag, den va väl okej. Va me Mardin typ hela dagen i skolan. Så på lunch rasten gick vi till stan å jag köpte en velour tröja på bikbok för 99 kr. :D Jätte mysig, den e svart. Kanske lägger upp en bild på den sen om jag hittar mobil sladden, den har varit försvunnen ett tag. Eller ja, ja har väl inte riktigt orkat leta efter den nu. (A)
Å Mardin köpte ett par örhängen på samma affär oxå. :)
Vi har tänkt dra å bada efter skolan imorrn kanske (Y). Får se hur de blir, om vi kmr ihåg det.

Igår va ja hos tandregleringen och hos tandhygienisten. Inte kul. :( Har ont i en del av munnen nu för jag spände ju tandställningen på regliringen. Hoppas de går över snart. :/ Träffade Marika på tandregleringen oxå. :) Hon var oxå där för att spänna sin tandställning. Kul att träffa henne där. ^^
Mina tänder va iaf fina! Å ja borsta bra oxå tydligen. xD

Nu ska ja snart käka, byebye. :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback