Hejhej.

Hejhej bloggen. Idag började med att jag gick till bombardier, sen efter föreläsningen så gick jag till skolan. Har gått riktigt mkt idag! :) Sen hade vi bara en enda lektion i skolan å då redovisade vi (min grupp) om vårat projekt arbete. De gick väl bra, klarade av att stå framför klassen å prata, även om ja nu inte pratade nå mkt, men det är framsteg för mej. Klarade de utan att typ bli yr lr må illa lr skaka i benen alls... Så de kändes bra, hoppas fröknarna märkte de oxå så ja får lite credd för det! :)
Efter skolan gick ja t stan å träffade Ellie, de va riktigt längesen ja va me henne nu. De va kul, måste börja ses oftare igen! :o :) Så när vi satt inne på Stugan å hon käka strips så kom min mamma å hennes kompis in å dom fnittrade som små fjortisar! Vi garva sönder åt dom typ... xD Sen fick ja pengar så ja kunde köpa take away på Spicy! :D As gott vare! Å sen när ja kom hem har ja hjälpt mamma å grannen att fixa nåt t grannens brorsas bröllop typ.. xD Efter det har ja inte gjort så mkt mer förutom plockat ut kläder som ja inte använder lr inte kan ha... ^^

Just nu kollar ja tv å ska nog snart duscha tror ja. Har så ont i fötterna efter att ha gått så mkt idag! :(

Btw, här kmr en bild på min tattoo som ja lova! :)


Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback