Lördag idag då...

Är fortf sjuk, men febern är påvåg ner. Skönt de... :) Idag ska jag gå me mamma på bio, kul! De va längesen vi gjorde't. Vi ska se... Fan nu har ja glömt igen va den heter. :o Ska kolla på andra bloggen, där har ja skrivit de.. www.daniellacaroline.gblogg.se. Hur många lingon finns det i världen, så heter den! Den hade premiär igår tror jag? Hoppas den e bra, de e den säkert! 

Btw, pappa ringde nyss å han har rökt igen!! :D Lax asså. xD Han kanske kmr över lite senare med de t mej. Åh ja älskar rökt lax, seriöst de e as gott! Spec på sommaren. ^^
Men nu ska ja kolla tv å sen kanske duscha å fixa mej lite...
Hörs (K')

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda ♥

Heej, jag har en fråga angående gblogg.se skriver här för jag såg att du hade lite problem med den andra bloggen. I alla fall till saken hur eller vart ändrar man dendär texten som du har skrivit högst uppe på din blogg "Min andra blogg"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback