Fredag igen..

kul, jag är fortf sjuk. Hade högre feber idag än igår... Vaknade i morse av att mamma kände på min panna, blev nästan rädd. xD Så jag e hemma idag oxå. :/
Skulle ha dragit ut ikv men de får ja skita i, känner mej jätte hängig för febern... Nån som vill kma å ta hand om mej? (A) haha, nemen de e faktiskt jätte tråkigt att bara ligga i sängen å va sjuk! Vill träffa nån, inte bara va ensam hemma.. :/

Btw, har skaffat en till blogg. Men ja skriver mest på den här så jag har länkat hit på den... Finns bara två inlägg där än så länge.. Har inte fixat den nå fin eller något heller, så ja har kvar denhär oxå. :)
Jag somnade vid nio igår... Va så himla trött, har vaknat flera ggr inatt för förkylningen! Usch. :(
Men nu ska ja logga... Pusshej :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback