Blablablab...

Morrnmorrn, idag var det studiedag i alla skolor men ja jobba ändå. Men bara på fritids denna dagen. :) Vi gick på utflykt till ip idag, å hade allsång... Jag hade lite trök så ja började rita nå mönster, sen ville alla att ja skulle rita t dom! D: Så ja ritade upp flera st innan ja kom på att ja kunde kopiera, då gjorde ja de ist. :)
Barnen e så söta, känns seriöst mkt bättre på denna praktiken än förra. Verkligen! Hoppas att ja kmr på 3 bra aktiviteter, har kommit på två än så länge tror jag... :)
Har fyllt på mitt busskort å köpt näs spray idag oxå, de behövdes verkligen!! ... att min förkylning aldrig tar slut helt, de e sket jobbigt!


På tisdag ska ja t tandregleringen igen, kl 11 lr nåt sånt, börjar bli lite nervös för hur mkt dom ska spänna denna gången... För förra gången va de ju ganska lite så de kändes knappt. Men nu tror ja att ja måste lossa hela tråden å sätta dit ny å spänna! Hoppas verkligen att de går bra. :/

Nu ska ja bah lägga mej å kolla tv tills ja somnar... Nattinatti, Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback