Besviken på Spicy...

Vi fick veta våra praktik platser idag, å ja e inte nöjd för fem öre me skolan ja fick! -.-' Jag vill verkligen inte sätta min fot på vallby, det e de enda stället i v-ås som jag vägrar va på. Har så många skit dåliga minnen där ifrån. Men en i klassen kanske kunde byta apu me mej (apu= praktik). Ska prata me henne imorrn, hoppas verkligen vi kan de. :/ Men nog om de..

Idag har ja varit i skolan, visade upp min idrotts dagbok för micke idag å han tyckte de var bra. :D
Sen har ja varit me simon efter skolan, en kort stund bah... :) 

Ja köpte me mej thai mat å åt hemma. :)
Fast ja har aldrig aldrig aldrig (!!) varit me om att dom som jobbar på spicy varit otrevliga. Men de va dom idag, har knappt lust att gå dit mer. :(
Ja sa att ja skulle ta med maten hem, så tog han betalt för att ja skulle käka där..
Så ja sa till dom att ja skulle ha mer pengar tbx då blev dom ura å sa spydigt att ja kunde få en dricka ist för pengarna. Men ja ville inte ha nån dum dricka så ja sa att ja ville ha mina pengar, då kolla dom surt å så tog dom upp pengar ur nån burk å gav mej.
otrevliga idag! Dom måste ha vaknat på fel sida eller så har dom pms, även fast de bara va killar där nu. D:


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback