Första inlägget :)

Igår var jag ute och promenerade med mamma i nästan två timmar, när vi kom hem så stretchade (stavning) vi lite. Det va ganska skönt, å duktigt gjort av mej om jag får säga de. (a)

Men nu till vad jag gjort idag. Idag har jag varit i skolan som vanligt, och det var helt okej förutom att en viss person irriterar mej till max, och en annan person ja också stört mej på idag. Seriöst, falska människor och såna som vräker ur sej saker som dom inte vågar stå för, såna människor tål jag inte. -.-' Det är ju lite tråkigt att de ska behöva vara så.
Jag har också ätit rökt lax idag , jag älskar't! :D Pappa har ju gjort en egen rök nu så vi röker jätte mycket nu. Mest lax, det är ju godast och lätt att röka också. :)
Nu ska jag snart lägga mej tror jag, börjar bli lite smått trött. ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback