Solen lyser.

Gårdagen va... Ja först skulle vi t en fest, jag å fem till kompisar, å där blev en av mina kompisar utslängd å hon fick ingen anledning till de heller, jag fick ta reda på vrf. Skriver inte de här tyvär av hänsyn till denna personen. Sen iaf så sket vi alla i den festen å Fick åka raggarbil me en annan kompis ner t stan. De blev lite trångt i bilen med elva pers men de gick. ;) Väl på stan drog fyra t väx å ja å Babben stanna å åkte runt med dom andra i raggarbilen å drack. :) Fram till tolv ungefär, då var shaffisen trött så vi blev hemskjutsade. :/ Sen träffade ja två andra kompisar på gryta å va ute till halv tre eller nåt sånt. Sen somnade jag vid tre. :)

Idag har än så länge bara varit en slapp dag bara. Ska gå ut me mamma å sätta mej i solen nu. :)
Puss'N

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback